2007/10/31

És mégis rezeg a föld

Odahaza is szoktak lenni földrengések. Állítólag. Ezt mondják. De én valahogy még sosem éreztem egyet sem. Talán mindig épp máshol voltam, utazam, vagy épp aludtam otthon.

Eme hatalmas hiány bepótlására azt hiszem, nem is lehetett volna jobb helyet találni, mint San Francisco környékét. Este magányosan egerészek a cégben a gép előtt, egyszercsak mintha egy hatalmas halloweeni kísértet elkezdené rázni az egész épületet... csak úgy rezgett és nyikorgott az egész saccperkábé fél percen keresztül.

Csak az időzítés nem volt tökéletes, egy nappal hamarabb jött a kelleténél. Vagy lehet, hogy ez még csak a főpróba volt?

5 megjegyzés:

pozsy írta...

A californiai elmenyhez ez hozzatartozik :)

En is ateltem egyet (azt hiszem 7.0 volt), igaz en 200km-re voltam tole. Pontosabban aludtam kozben, es szepen beleszodtem az almomba a dolgot, faterom pedig probalt felebreszteni (zart ajton keresztul) hogy menjunk ki... te nem gondoltal az epuletbol valo tavozasra? :) Kb mire vege lett, fel is ebredtunk.

Ja, szoktak utorengesek lenni, ugyhogy remenykedhetsz meg a holnapi ismetlesben :)

Egyebkent nagyon sok foldrenges van, csak altalaban picik: http://earthquake.usgs.gov/eqcenter/recenteqsus/

Unknown írta...

"egerészek a cégben a gép előtt,"

Ha már a mi népszerű témáról írtál - Általában milyen rendszer virít a gépeken?
Amit Te használsz arra magad raktál/kértél rendszert?

A feladatodnak van kötődése valamelyik oprendszerhez?

egmont írta...

A munkaállomásra kétféle rendszer közül lehetett választani. Az egyik valami Windows (azt hiszem XP), a másik pedig az Ubuntu alapú, cég igényeire szabott "Goobuntu". A rendszer telepítését nem én végeztem, nem is tudtam volna, hiszen annyi speciális dolog előre telepítve van, be van állítva... Persze az UHU után sokmindenben hiányérzetem is volt, de ezeket igyekszem pótolni a csomagok kézzel-lábbal patchelésével és fordításával. (Van root hozzáférésem is a géphez.)

Ami a feladatokat illeti... Köztudott, hogy a Google szerverei általában Linuxot futtatnak. A klienseken is úgy láttam, hogy ez a jóval népszerűbb rendszer a kettő közül. Linux alatt készen rendelkezésre állnak a programok lefordításához, teszteléséhez, futtatásához szükséges cuccok. Nem tudom, hogy Windows alatt mennyire fordíthatók le, futtathatók ezek a programok. Ha tehát olyasvalamit csinálok, ami a Google szerverein fog futni, azt Linux alatt és Linux alá írom.

Egyébként talán még nem mondtam, az iGoogle csapatba kerültem be (személyre szabott Google honlap sok kicsi kütyüvel). Első körben egy konkrét kütyüt (gadget-et) turbózok fel, ami részben javascript kódolásból, részben pedig szerver oldali, Linux alatti programozásból áll.

Janusz írta...

melyiket? csak hogy tudjam fikazni :D

az ilyenekhez nem a google java->javascript csodajat hasznaljatok (nem tom mi a neve)?

egmont írta...

Majd ha a fő tervezett feature elérhető lesz, akkor megmondom hogy melyik az.

A GWT-re gondolsz; nem, ehhez nem azt használjuk.