2007/10/06

A három kismalac

Arra gondoltam, hogy Ambyékhoz hasonlóan lehet, hogy néha írni fogok apró különbségekről.

Otthon, lévén hogy benne voltam eléggé a lakás berendezésével kapcsolatos dolgokban, felötlött bennem a kérdés, hogy vajon miért csak olyan jó nagy földelt falra szerelhető konnektorokat gyártanak, miért nem csinálnak olyat is, amelyik dizájnban illik a többihez, viszont egy egységnyi helyre mondjuk 2 földeletlen dolgot lehet bedugni egymás fölé. Átalakító persze létezik, párszáz forintos gagyi műanyag, de akkor meg ennyit a dizájnról.


Erre itt mit találok? Nemcsak két, hanem 3, ráadásul földelt konnektor is elfér egy egységnyi helyen. De létezik olyan verzió is, hogy 1 konnektor + 1 villanykapcsoló. Persze ehhez az kell, hogy a földelt dugó másmilyen legyen, mint otthon. (Itt sokkal normálisabb, mivel sokkal kisebb. A lengő elosztók is sokkal helytakarékosabbak.)

3 megjegyzés:

Janusz írta...

jobb fajta foldelt konekrorokba be lehet dugni 2 nemfoldeltet, ugyhogy le vagy maradva :)
bar falba epitett verziot meg konkretan nem lattam, de ha van hosszabiton ilyen akkor biztos van fali is

egmont írta...

Elosztóban naná hogy láttam már ilyet, de falra szerelhetőben még nem. Egyébként ki vagy? :-)

Janusz írta...

janusz voltam vagyok csak hat ugye szar a gugli :D
volt egy nickname mezo is az adatoknal ami nekem nem volt kitoltve, valszeg azert mert amikor regisztraltam egyszeruen meg nem letezett, ezert ez a szerencsetlen szepen a keresztnevemet hasznalta, ami eloszor fel sem tunt, igy most ez van