2007/10/02

pre-intro

Húha... életem első blogbejegyzése, vagy mi a rák :) Annyi mindent szeretnék elmesélni, de most aligha lesz időm belekezdeni... haza kéne menni aludni, mert holnap hajnali 10-kor minden bizonnyal az egyik legérdekesebb előadás vár ránk, addigra teljesen frissnek kéne lenni... 1920 pixel függőlegesen, 1200 pixel vízszintesen (igen, így, nem keresztbe :-)), és ez még csak a bal oldali monitor! Igazán szégyen ilyen nagy helyre ilyen keveset írni. De ígérem, mindent be fogok pótolni. Jóéjt!

6 megjegyzés:

mimke írta...

No sikerült végre a románról magyar nyelvre váltanom, mondhatom nem élveztem.

Mindenesetre nem könnyű ide belépni..De legalább nem fognak túl sokan kommentelni;) A szülinapi listádon is sok az érdeklődő, ha jól emlékszem még fent vagy, akkor elküldhetnéd oda is a levelet;)
No aztán írjál sokat;)

egmont írta...

Szerintem én sohasem voltam fenn azon a listán, azt sem tudom hogy mi a címe. Biztos egmont30 kukac netcaffee, vagy valami hasonló. Megtennéd, hogy beküldöd a címet oda? Köszi :)

Sini írta...

Upsz, tényleg nem voltál fenn. Felírtalak, elvileg kaptál róla emailt. Van elvileg lista archívum, meg tudod nézni mit írkáltak a listára...

pozsy írta...

Kicsit le vagyok dobbenve hogy blogba kezdtel :)

A felso banner pedig nem tudom eldonteni hogy a vmwaret vagy a suset juttatja eszembe.

Ja, megvalami. A sok jo ingyenkajabol kovetkezo elhizasodat nem akarod online dokumentalni? :) :p

egmont írta...

sini: az archívumot nem akarom megnézni, de írok levelet azonnal. Kösz hogy felraktál.

pozsy: a téma tényleg nagyon tré, egyszer talán majd csinálok valami egyedit. A mérleget nem hoztam el, de egyszer majd ha ideérkezik, akkor megmérem magamat és beszámolok. Abban bízom, hogy az a plusz már rajtam van. Végülis az UHU-ban is sok jó ingyenkaja volt, nem? :) És talán sikerül itt picit sportosabb életet élni.

Janusz írta...

És talán sikerül itt picit sportosabb életet élni.

ja, sokat kell mozgatnod a fejed, hogy korulnezz a monitoron :)