2007/12/01

Promó

Rég jelentkeztem... Nem azért, mert nem lenne miről írnom, sokkal inkább azért, mert nincs mikor. Amikor ráérnék, akkor meg fáradt vagyok. Most is takarítani kéne. Ahhoz viszont nincs lelkierőm. Marad helyette a pötyögés.

A legtöbb izgalmas dolog a cég kapuin belül történik. Ezek nagy részéről azonban nem beszélhetek, vagy mindenesetre nem tudom, hogy beszélhetek-e. Például arról, hogy mik lesznek az új épületben, ha teljesen elkészül. Eddig a régi sokkal jobban tetszett nekem, mert jóval hangulatosabb. Az új viszont sokkal jobban fogja hozni a Google infantilis lelkivilágát. Múlt héten megtudtunk csomó mindent, tegnap pedig láttam rajzokat, és azt kell hogy mondjam, egyre jobban tetszik. Majd ha átadják az épület megfelelő részeit és átköltözünk, akkor visszatérek erre.

A tegnapi több szempontból is izgalmas nap volt. Például kaptunk bocis pólót. Csak úgy. A cég logója előtt tehénkedik a boci, nyakában kolomp, szájából szalmaszál lóg. Aztán este hosszú idő után megint voltam társasozni. Utána éjféltájt pedig tűzoltás következett, ugyanis sikerült totál elrontanom valamit (értsd: a cég nagyvilág felé nyújtott szolgáltatásai közül), ezt a változtatást kellett villámgyorsan visszavonni. Bár ezt igazából a Mountain View-i kollégák csinálták, én meg drukkoltam nekik. Megesik az ilyen...

Picit elkezdtem keresgélni a neten, kíváncsi voltam, találok-e fényképet az új épületről. Nem találtam. De aztán eszembe jutott, hogy manapság az állókép már nem divat. Multimédia, az kell a népnek! Rögtön kettő is.

Az első egy általános bemutató arról, hogy miért is jó itt dolgozni. Életképek főleg a Frei-ból (ez a régi épület kódneve, Freigutstrasse). Ebédlő az ötödiken. Gólya. Hatalmas babzsák icipici gyerekkel a Bra-ban (Brandschenkestrasse, az új épület). Fehér háttér a Mátrixból. Terasz a Frei második emeletén. Az elmaradhatatlan lávalámpák. És sokminden más is.



A második, lazább és lendületesebb montázs a nyárbúcsúztató Beach Party-n készült, Amcsiba indulásom előtti pénteken. Bra hetedik emelet, egyelőre tök üresen. Csináltak műhomokot, volt koktél és kaja. Qty. Almák. Piros konyha. Mosogatógép, amit tényleg nem pakol ki senki. Csillagközi romboló (vagy mi a rák) legóból. De ez mind csekélység ahhoz képest, hogy még engem is láthattok. ;)

3 megjegyzés:

Sini írta...

Hehe, én megtaláltalak! Valami fura sárga izé van a kezedben, nem látszik micsoda.

egmont írta...

Ugyan mi lenne? Kajaaa!!! :-)

apu írta...

Gratula! Nagyon jók a képek, szellemesek a szövegek (főleg a nincsen madár és nem rád néz). Egyébként SFrsco-ban a sok lejtő miatt kötelező a járda felé fordított kerékkel parkolás.