2008/02/24

SFMoma

Modern művészetek múzeuma, San Francisco. Magasról lelógó működő szobaventillátor az aulában, amelyik ezáltal össze-vissza megy körbe. Rakat kép egymás mellett, mindegyik tök fekete, csak a keretük színe másmilyen. Látom, hogy az idegenvezető hosszasan mesél róla, elemzi a műalkotást a csoportja számára. Máshol három tök fehér festővászon egymás mellé rakva. Állítólag ez művészet. Hát, azt hiszem én még nem vagyok túl érett ezekhez, én a lila szárú szilvánál leragadtam. Na jó, azért voltak emészthetőbb, jópofa dolgok is!

Utána kínai kajálda, majd esőben átsétáltunk a Market Streetre. A múltkori élménybeszámolóval még mindig adós vagyok, de a képek közt említettem, hogy nem jött be ez a hely. Most jobban tetszett. Volt itt amolyan flashmob-szerűség. Aki tudta, hogy miről van szó, az kürtszóra hirtelen megmerevedett, bármit is csinált, bármilyen pózban is volt, és percekig (a következő kürtszóig) úgymaradt. Az ártatlan járókelők pedig nem értettek semmit ebből. Mi a csekély közbülső réteget képviseltük: tudtuk, hogy miről van szó, de nem vettünk részt a játékban, csak néztük.

Több videó egyben az eseményről. A középmagasságban oldalról becsúszó kis képekkel, vagy a Shows-ra kattintva lehet a többi videóra lépni. A balról ötödik a bizonyíték arra, hogy tényleg itt jártam.


Végül zuhogó esőben hosszasan visszasétáltunk a kocsihoz és hazajöttünk. Azóta döglöm a szobámban, fényképeket válogatok, és egyéb hasonlóan unalmas dolgokat csinálok.

Nincsenek megjegyzések: