2008/02/16

23rd Street

Üdvözlet New Yorkból! Azon belül lehet tippelni, hogy pontosan honnan. Nem nehéz kitalálni. Ráadásul alant lelövöm.

Első ránézésre nem annyira rettenetesen vészes hely. Ki fogom bírni. :-) Viszont már jópárszor eltévedtem.

Az első hibát ott követtem el, hogy kinéztem, hogy a metróról a 23. utcánál kell leszállni, és amikor jött a 23. utca nevű megálló, akkor leszálltam. Valahogy a többi utca nem akart stimmelni. Tettem egy nagy kört, míg leesett, hogy ez nem az a 23. utca, hanem egy másik.

Aztán a megfelelő megállónál leszállva is kapásból eltájoltam magam egy derékszöggel, meg a térkép is csak a fejemben volt, és nem azon a metróvonalon jöttem, mint amelyiken gondoltam, emiatt is másmerre kanyarodtam, de előbb-utóbb csak eltaláltam a szállásig. Olcsó diákszálló, olyan is. Három napra jó lesz, nem akarok kétszer ennyit fizetni normális szállodáért.

Aztán nekivágtam megkeresni azt a bizonyos épületet, amelynek a címét elfelejtettem leírni, persze a szállásból kilépve ismét egy derékszöggel eltájoltam magam, de ezt hamar helyretettem, és nekivágtam az emlékeimben élő címnek, de mint jó egy óra bolyongás után szépen lassan egyre bizonyosabbá vált, bizony rosszul emlékeztem rá. Keresnem kellett egy ingyenes wifi pontot, hogy megnézzem megint. Nade most már itt vagyok. New York egyik legnagyobb irodaépületének negyedik emeletén. Ahol az emberek rollerrel közlekednek, olyan nagy az alapterülete. Na persze a Mountain View-ihoz képest nokedli, de azért még mindig nagy. És a Mountain View-ihoz hasonlóan nagyon-nagyon idétlen minden mozzanatában, sokkal lazább a zürichinél.

Üdvözlet a New York-i Google irodából!

Nincsenek megjegyzések: