2008/06/14

Tókerülés

Figyelem! Újabb interaktív blogbejegyzés! :-)

Lusta vagyok, és hétalvó. Sokáig alszom reggelente, akarom mondani délelőttönként. Persze szerettem volna rászokni a korábban kelésre, de nem könnyű, pláne ha praktikus minél gyakrabban beszélni a kaliforniai kollégákkal. Jó kifogás, tudom...

A cégben van reggeli. Nem nekem találták ki. Nagyon ritka, hogy időben beérnék.

Van néhány őrült ember. Rendszeresen fogják magukat, felpattannak a biciklire és megkerülik a Zürichi-tavat (na jó, a hátsó nyúlványát nem, így „csak” 65km körül van az út). Ezt követően pedig megreggeliznek a cégben.

Én nem vagyok ilyen őrült, viszont szeretek szép tájakon biciklizgetni, így például szép tavakat kerülni. Az utóbbi hetekben többször is sor került erre.

A galériában három új album is megjelent: Zug tava; a mindenféle alsó, középső és felső Ägeri falu tavacskája; valamint a Luzern albumban már látott Négyerdőmegyetó.

Két kérdésben is segítségeteket várom a Vierwaldstättersee kapcsán. Először is, igencsak gondban voltam a magyar fordítással. Ti milyen nevet adnátok neki?

A második: szerintetek milyen alakú ez a tó? Én odáig jutottam el, hogy határozottan nem banán.

7 megjegyzés:

mimke írta...

Szerintem zuhanó repülő füstölő baloldali hajtóművel(hihi) :)

koblac55 írta...

Teljesen felesleges a töprengés. A tónak évtizedek óta van IGAZI MAGYAR neve:
Vierwaldstätti-tó
(azért képzelj el egy külföldit, amint nekiáll lefordítani mondjuk Hódmezővásárhely nevét...)

koblac55 írta...

Már csak az a kérdés, mi hangzik jobban
- a Beaverfieldmarketplace
vagy a
- Négyerdeivárostava
???

Azért a Bottomofthetentnewplace
se rossz....

Mami írta...

Szia Monti!

Mami írta...

így már talán jobb lesz a nevem...

egmont írta...

Szia!

bejcike írta...

Tó alakja: egy madár (tó bal fele) épp (f)elrepül az őt megtámadó kígyó (tó jobb fele) elől.