2008/04/08

'29

Egyszer már szóba került, hogy a Queen egyik szerintem legjobb dalának az a címe, hogy '39. Most ősszel viszont a 29-es lesz a nyerő szám.

Queen + Paul Rodgers koncert szeptember 29-én Zürichben, október 29-én Budapesten!

[Update: úgy fest, változnak az időpontok, most okt. 28-at írnak.]

Több más koncert is vár ránk, némelyik közelebb, némelyik picit távolabb. Gary Moore, Bon Jovi, R.E.M., Paul Simon, Iron Maiden, Metallica, Bryan Adams – nagyjából ezek azok, amelyekre több-kevesebb valószínűséggel elmegyek. A Queenre biztos.

Na meg Vaya Con Dios-ra is szívesen mennék, de nem jönnek ide, csak Budapestre, kereken két hónap múlva. Menjetek el helyettem is! :-)

6 megjegyzés:

Zoltan Nemeth írta...

Javasolnám, hogy ne kocsival gyere. ;-)

egmont írta...

:-P

Eszter írta...

Igen, Metallicaról én is hallottam, Bryan Adamsre is szívesen elmennék (régi nagy-nagy kedvenc). De Katie Melua holnapi koncertjéről sajnos lemaradtam, elfogytak a jegyek :-(((( Pedig ez szueprfantasztikus lehetőség lett volna.
De az azért fantasztikus, hogy itt mennyivel közelebb kerül az emberhez a nagyvilág és annak a lehetősége, hogy élhessen benne az ember :-)

egmont írta...

Hú, nagyon gáz, ha Katie Melua-ról most hallok először? :)

Eszter írta...

:-D Nem gáz, messze elüt Queen-től vagy a Metallicatól. Jazzes-blues-os jellegű dalokat énekel. Én nagyon szeretem.

bejcike írta...

Az Iron Maident én is szívesen megnézném.

(Na jó, voltak párszor nálunk is, de csak egyszer jutottam el kerítésen kívülre.)

Akkor is a '92-es ápr. 5. prágai koncert lett volna az igazi (Fear of the Dark turné nyitó).