2010/01/28

Sárga cserebogár

Megérkeztem Ámerikába ismét.

Az indulás előtt lefoglaltam egy bérautót. Volt valami konkrét típusról kép a neten, mellette naná ott a szöveg hogy „vagy valami hasonló”.

Most itt a helyszínen a nő rámutatott hogy na akkor itt ebből a sorból válasszak egyet. Volt két itteni mérce szerinti közepes (otthoni szerint tehát inkább nagy) normális autó, fogalmam sincs hogy milyen márkák, mert amint megláttam mögöttük a metálkék és a sárga bogarat, már nem is érdekelt. Igaz, ennek alig fért be az egy szem bőröndöm a csomagtartójába, de ez legyen a legkisebb gond! Már csak az a kérdés foglalkoztat, hogy vajon a jó színt választottam-e – bár azt hiszem igen.

8 megjegyzés:

Zoltan Nemeth írta...

tisztára mint a csajok, szín alapján választ autót! :D

Unknown írta...

kitol berelsz? en is oda megyek legkozelebb :)

egmont írta...

@Zormac:
A két azonos típusú, eltérő színű közül te milyen más szempont alapján választanál? :)

@Balazs:
(Melyik Balázs vagy? 1-2-3? :-))
National Car Rental
"Vehicle Type: Midsize - 2 or 4-Door/Automatic/Air - Pontiac G5 Or Similar"
bár szerintem a bogár simán az egy-két kategóriával kisebb méret.

bejcike írta...

És milyen a kocsi? Jól megy, dizájnos a belseje, megfordulnak utána a csajok? :-)

Akartam volna kérdezni, hogy ámerikai módra automata-e, de a megjegyzésed alapján úgy tűnik, igen.

Fogadjunk, hogy járt hozzá extrába két irányba forgatható kormánykerék is. :-)

Daniel A. Nagy írta...

@Albert: A bérautók a világon mindenhol automata váltósok, mert a kuplung és a váltó egy mozdulattal tönkretehető vagy erősen károsítható, és ezt a kockázatot nem vállalják.

@Egmont: Még anno, a múlt században, amikor emailben írtam nektek naplót Ámerikából, írtam az új bogárról, emléxel? Azóta azt is meg tudtam róla, hogy lényegében csak egy dizájnos kasztni egy golfon. Egyszer poén volt kipróbálni, de többet nem ültem bele. Viszont amit javaslok kipróbálásra, az az új Toyota Prius.

Daniel A. Nagy írta...

P.S. Mennyi ideig leszel a napfényes Californiában?

egmont írta...

@Albert+Daniel:

Egyrészt könnyű tönkretenni a manuális váltót, másrészt az amerikaiak többségének fogalma se lenne, mit kell vele kezdeni.

Belsőre, vezetési élményre valóban olyan, mint tetszőleges kicsi VW. Vagyis nagyon jó, de semmi igazán különös.

Hogy megfordulnak-e utána a csajok? Nos, egyrészt itt nem ritkaság az ilyen kocsi, másrészt jól megkaptam már hogy ez női autó, már csak az hiányzik hogy virágot is tegyek bele.

Febr. 23-ig maradok. Márc. 1-jén kezdek Zürichben az új projekten. A kettő közt pedig... az egyelőre maradjon titok :)

pozsy írta...

@Daniel: Én valamelyik mediterrán országban is vezettem már manuális bérautót, illetve dél-amerikában is olyat kaptunk, fel sem merült az automata. Szerintem messze nem igaz amit írsz. Arról nem is beszélve, hogy egy automatát is meg lehet nyúzni, legfeljebb több szándékosság kell hozzá...