2010/10/01

Szibériai hörcsög

A céges csevegő levlistára néha igen érdekes levelek érkeznek. És néha ezeknek még érdekesebb a folytatásuk.

Hétfőn valaki azt írta, hogy az állatkereskedésben kapott egy patkányt, amit szívesen továbbajándékozna lelkes új gazdinak.

Szerdán, mikor bementem, már kicsi csapatunk főhadiszállásán az asztalok, számítógépek, nerf puskák (jujj, azt meg se blogoltam, amikor főnökünk beszerzett rakat ilyet a csapatnak) és hasonló jóságok közepette egy hatalmas ketrecben bújkált az új csapattag.

És hogy hétvégére ne unatkozzon, ma lakótársat is kapott.

3 megjegyzés:

bejcike írta...

Ez a nerf puska mit lő ki? Nem veszélyes? És hogyan, valami rugóval lövi ki?

Én anno paintballoztam, ott ugye a festék miatt kell ruha, de eggyel kényesebb, hogy mivel ott a labdát gáz segítségével lövi ki a fegyver, álarc kötelező, mert ha az ember szemén megy be a golyó, az nem egészséges. :-)

egmont írta...

Jujj, azt is elfelejtettem megblogolni, hogy pár hete voltunk a csapattal paintballozni. Nagyon jó volt!

A nerf kisujjnyi méretű habszivacs (polifoam) lövedékeket lő, amelyek viszonylag lassan repülnek. Nem veszélyes egyáltalán.

egmont írta...

Rugó, igen. Vagy valami hasonló. Az egyikhez van elemmel működő sorozatlövő kiegészítő, kb. 2-3 darabot tud lőni másodpercenként.