2010/03/31

PfD

Szombaton 4-kor a Clark Ádám téren. Jössz?

8 megjegyzés:

Zoltan Nemeth írta...

te most itthon vagy?

egmont írta...

Tíz perce érkeztem.

mimke írta...

Hehe, akkor holnap párnacsataaaaa ;)

Zoltan Nemeth írta...

ez egyébként egy valóban spontán cucc, vagy valami világbéke-szintű avagy bújtatott politikai vagy marketing vagy egyéb "kezdeményezés" fedő-eseménye?

egmont írta...

Ez ilyen csak úgy, mert az tök jó. Spontánnak nem nevezném, mert előre meg van szervezve, és a honlapon valahol kérik hogy ne hívjuk flashmob-nak, mert nem az. Se világbéke, se politika, se marketing nincs benne, csak sok-sok szálldosó tollpehely és jókedv. Tavaly (vagy tavalyelőtt? jajj...) voltam és nagyon jó volt. Gyertek családostul!

egmont írta...

... és párnástul, természetesen

mimke írta...

tavalyelőtt voltunk, és akkor szereztél nekem tönkölypárnát..Amit már rég szerettem volna :)

egmont írta...

én? neked? tönkölymicsodát? kizárt...